KURTYERİ – AKÇAKOCA ANIT MEZARI – SARISU KERPE SAHİLİ

Geçtiğimiz Pazar Kocaeli – Kandıra ilçesinin şirin ve bitki çeşitliliğinin yoğun olan  Kurtyeri Köyü –Alçakoca – Kerpe Sahili rotamız için yola çıktık. İncirliden hareket eden aracımız, duraklardan katılıcımalarımızı alarak İzmit’ e doğru yola koyulduk. Yol üzerinde ihtiyaç molasından sonra, Kandıra yoluna devam ettik. Kahvaltımızı yapacağımız Beylim Kahvaltı evine ulaştık. Çok acıkmıştık ve hazır olan kahvaltı masamız bizi cezbetti. Aynı zamanda gün boyu  yağmuru beklerken Kahvaltı masamıza vuran Sıcacık güneş, günün geleni kalanı için keyfimizi yerine getirdi. Sıcak ve hoş sohbetlerle geçen kahvaltı sonrası, rota başına doğru tekrar yola koyulduk. 21 kişilik katılımcıyla, Kurtyeri Köyünden başlayan rotamız köy yollarından, açık arazi ve orman içi patikalarla birlikte zengin bir bitki çeşitliliğini gözlemleyerek devam etti. Uyumlu ve eğlenceyle devam eden yürüyüşümüz bölgenin en yüksek tepesinde bulunan Akçakoca Anıt Mezarına orman içi dik eğimli bir yolu takip ederek ulaştık. Öğlen atıştırmalarımızı ve ihtiyaçlarımızı burada karşıladık. Daha sonra rotamızın ikinci kısmı için deniz seviyesine inişimize devam ederek Kerpe sahiline ulaştık. Gün boyu yağmayan yağmur faaliyet sonu bizi selamladı. Ama biz o anda akşam yemeği için restoranda Ud eşliğinde şarkılar söylüyor ve balıklarımızı yiyordukJ

Yemek sonrası İstanbul’a dönüş yoluna koyulduk. Faaliyetimiz bu şekilde sonlandırmış olduk.

Katılımlarından ve desteklerinden dolayı tüm doğa severlere gönülden teşekkürler. Yeni faaliyetlerde görüşmek dileğiyle. Doğada kalın…