Aytepe – Tepecik Doğa Yürüyüşü Raporu

Bu pazar yine çok keyifli bir yürüyüşü geride bıraktık. Güzel bir katılımla 29 kişilik üye ve hatırı sayılır misafirlerimizi, duraklardan topladıktan sonra, yola revan olarak İzmit ‘e devam ettik. Yuvacık civarında kahvaltımızı yaparak, çaylarımızı yudumladık. Yanımıza yiyecek ve içeceklerimiz alarak, yürüyüş parkurumuzun başına doğru ulaştık. Aytepe – Elmalı olan rotamızı, yol durumunun müsait olmaması nedeniyle Aytepe -Tepecik olarak değiştirdik. Rotamız inişli ve çıkışlı orman içi yollardan devam ederek,  baharın ilk çiçeklerini doğada gördük. Muazzam çiçek kokularını koklayarak büyülendik. 18 Mart Çanakkale Zaferi yıldönümü nedeniyle yürüyüşümüzü şehitlerimize ithaf ettik. Doğada ve araç içinde Çanakkale Türküsünü hepbirlikte söyleyerek bu anlamlı günü anmış olduk. Yürüyüşümüz, Karaaslan Dinlenme tesislerindeki akşam yemeğiyle ve sohbetler eşliğinde sona ererek,  evlerimize dönmek üzere yola koyulduk.
Yürüyüş boyunca misafir ve üyelerimizin mükemmel uyumları nedeniyle, tüm katılımcılarımıza teşekkür ediyoruz.
Özel bir teşekkür ise, rehberimiz Osman Kesimal, artçılarımız Özge Aksu ve Ziynet Mehekli’ye.