1 Upcoming Events

Sort by

ALADAĞLAR EZNEVİT (3.560m) KIŞ TIRMANIŞI Faaliyet Koordinatoru: KÖKSAL PINAR Katilimci sayisi: Max.10 kişidir. Faaliyet hakkında bilgilendirme: Bu seferki durağımiz; zirveleri ve güzellikleri ile meshur Aladağlar bölgesi, zirvemizin adı Eznevit (3.560m) 23 Şubat akşam saatlerinde Istanbul’dan faaliyete katılacak kişilerle aracımız ile hareket edip, sabah erkenden Nigde’de oluyoruz. Yolda kahvaltimızı yapip, malzeme tedariginden sonra ile 11.00 gibi Cukurbag köyüne hareket ediyoruz. Burda bizi bekleyen traktore binip rota’ya en yakın yere kadar hareket edecegiz. Kar ve yol durumuna baglı olarak traktörün gidebileceği en son noktada çantlarımız kamp yuku ile sırtlayıp yürüyüşümüze başlıyoruz. Yaklaşık 1,5 -2  saatlik kamp yükü ile yürüdükten sonra rota’ya en yakın düzlük alandaki kamp alanina varip hava kararmadan cadirlarimizi kuruyoruz. Cumartesi gecesi kamp alaninda cadirda konaklanacak, Pazar sabahi erken saatte kar ve hava durumuna baglı olarak sabah 02.00’te kamptan ayrilarak tirmanisa baslanacaktir. Zirve tirmanisi uygun hava, kar kosullari ve ekibin durumu dikkate alinarak Eznevit güney rotasını takiben, saat 9.30 civarında Eznevit zirvesine ulasacagiz. Ayni rotayi takiben 13:00 de kamp alaninda olup, cadirlarımızı toplayip traktörümüz ile buluşuyoruz. Traktörümüz bizi köyde bekleyen aracımıza ulaştırıyor,kıyafet değişiminden sonra İstanbul’a doğru dönüşe gececegiz. Faaliyet normal şartlarda ortalama 10-12 saat surecektir. Faaliyetimiz zor ve performans gerektiren bir kış faaliyetidir. Önemli bilgi: Eznevit Kış Faaliyetine “Kış Dağcılık” […]

Nothing Found

Sorry, but nothing matched your search criteria. Please try again with some different keywords.